Flexibele onderzoeksmethoden

Innovatieve technologie

Betrouwbare en veilige data

Haal het maximale uit jouw onderzoek

  • Kwantitatief en kwalitatief onderzoek in één platform.
  • Veilige toegang tot uw data via eigen servers in Nederland.
  • Uitgebreide support en ondersteuning beschikbaar.
  • Schaalbaar voor elk onderzoeksproject.
  • Direct toegang tot diverse enquête- en onderzoekstools.

De alles-in-één oplossing voor marktonderzoek

Crowdtech zet de kracht van data en de nieuwste technologieën in om waardevolle inzichten te leveren, zodat organisaties gefundeerde beslissingen kunnen nemen. Het platform is speciaal ontworpen om klanten te ondersteunen bij kwalitatief en kwantitatief onderzoek en biedt een naadloze ervaring voor respondenten. 

Stel altijd de juiste vragen met de juiste tool.

Crowdtech Insights is een krachtig platform dat organisaties de mogelijkheid biedt om waardevolle inzichten te verzamelen en te analyseren op basis van kwantitatieve en/of kwalitatieve gegevens. Voor elke onderzoeksvraag biedt Crowdtech Insights een antwoord. Volg onderstaand schema en kom er achter welk product past bij jouw vraagstuk.

Mijn onderzoek is kortlopend

Ik wil kwantitatief onderzoek doen

Ik wil kwalitatief onderzoek doen

Mijn onderzoek is langlopend

Ik wil methoden combineren

Ik wil kwalitatief onderzoek doen

Ik wil kwantitatief onderzoek doen

Kortlopend onderzoek

Kwali-onderzoek

 

Kwanti-onderzoek

 

Langlopend onderzoek

Combineer methoden

Kwali-onderzoek

Kwanti-onderzoek

Merken die werken met Crowdtech

Brandweer Kennemerland[1] Uwv[1] Albelli[1] Albertheijn[1] Persgroep[1] Achmea Logo[1] Aegon[1] Coca Cola[1] Freo[1] Hudsons Bay Company[1] Ident[1] Jumbo Supermarkt[1] Maersk[1] Manpower[1] Media Markt[1] Nestle[1] Nederlandse Spoorwegen[1] Ret[1] Sanoma[1] Springer[1] Tata Steel[1] Unicef[1] Heineken[1] Wwf[1] Hema[1]
Brandweer Kennemerland[1] Uwv[1] Albelli[1] Albertheijn[1] Persgroep[1] Achmea Logo[1] Aegon[1] Coca Cola[1] Freo[1] Hudsons Bay Company[1] Ident[1] Jumbo Supermarkt[1] Maersk[1] Manpower[1] Media Markt[1] Nestle[1] Nederlandse Spoorwegen[1] Ret[1] Sanoma[1] Springer[1] Tata Steel[1] Unicef[1] Heineken[1] Wwf[1] Hema[1]

De beste keuze voor marktonderzoeksbureaus en merken

Marktonderzoeksbureaus

Met Crowdtech Insights beschik je over een alles-in-één platform voor al jouw marktonderzoek. Of je nu behoefte hebt aan kwalitatief of kwantitatief onderzoek, een community of een enkele survey: wij bieden de tools en expertise om jouw onderzoeksdoelen te bereiken. Dankzij ons veilige en gebruiksvriendelijke platform houd je altijd de controle en kun je real-time resultaten volgen, waar je ook bent.

 

  • Een constante stroom aan feedback van je doelgroep
  • Altijd real-time inzicht in je onderzoek
  • Makkelijke data collectie & rapportage

 

 

Merken

Crowdtech Insights biedt uitgebreide mogelijkheden om jouw merk te versterken en klantbetrokkenheid te maximaliseren. Met ons platform kun je niet alleen verschillende soorten surveys opzetten, maar ook communities bouwen en de dialoog aangaan met jouw doelgroep. Onze geavanceerde routing en het gebruik van quotas, verwijzingen en links zorgen ervoor dat jouw onderzoek altijd representatief is.

 

  • Uitgebreide functionaliteiten
  • Eenvoudig in gebruik én beheer
  • Gepersonaliseerde branding

Wij helpen je graag verder

Crowdtech is ervan overtuigd dat marktonderzoek toegankelijk en gebruiksvriendelijk moet zijn. Onze tools zijn ontworpen met jou in gedachten, zodat je gemakkelijk en snel onderzoeksprojecten kunt opzetten en beheren. Bovendien staan onze ervaren specialisten altijd klaar om te ondersteunen en te helpen het maximale uit jouw onderzoek te halen.

Durf te innoveren en ontdek de mogelijkheden van Crowdtech.

Contact

Crowdtech Software Support - Medewerker

Nooit meer iets missen uit de industrie

Nieuws: